Menu
EUR

Contact & Openingstijden

Bellen?
06 43292769
E-mail ons
[email protected]
Contactformulier
Binnen 2 werkdagen antwoord

Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Adressen 

Adres winkel & kantoor - Deventer
Grote Overstraat 6
7411 JC Deventer
Nederland

Adres winkel - Zwolle

Diezerstraat 78
8011 RH Zwolle
Nederland

Openingstijden

Openingstijden Klantenservice

Maandag 8:30 - 17:00
Dinsdag 8:30 - 17:00
Woensdag 8:30 - 17:00
Donderdag 8:30 - 17:00
Vrijdag 8:30 - 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

 

Openingstijden Winkel - Deventer

Maandag Gesloten
Dinsdag 10.00 - 17.00
Woensdag 10.00 - 17.00
Donderdag 10.00 - 17.00
Vrijdag 10.00 - 17.00
Zaterdag 10.00 - 17.00
Koopzondag 12.00 - 17.00

 

Openingstijden Winkel - Zwolle

Maandag 13.00 - 18.00
Dinsdag 09.30 - 18.00
Woensdag 09.30 - 18.00
Donderdag 09.30 - 21.00
Vrijdag 09.30 - 18.00
Zaterdag 09.30 - 17.00
Zondag 12.00 - 17.00


Algemeen

KvK-nummer: 75917548
BTW-nummer: NL003031670B76

Neem contact op

Contactgegevens

06-43292769
Winkeltje van Lynn

Veelgestelde vragen

Retouren
Hoe kan ik retourneren?

Klik hier om naar ons retour portaal te gaan

  1. Bekijk eerste retourvoorwaarden om te zien of jouw items in aanmerking komen voor retourneren.
  2. Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren.
  3. Kies voor een retourreden óf kies voor de optie ruilen.
  4. Selecteer de vervoerder waarmee jij je pakket wilt retourneren.
  5. Pak je retouritems in de originele verpakking én de originele verzendzak of doos. 
  6. LET OP: vergeet niet je pakbon toe te voegen aan je retourpakket.
  7. Wij accepteren alleen retouren die binnen de retourtermijn van 14 dagen bij ons binnen komen.
  8. De retouren worden zo snel mogelijk bij ons verwerkt. Wanneer jouw retour is verwerkt ontvang je hierover direct een e-mail. Je ontvangt hierbij een automatische terugbetaling op de rekening waarmee jij hebt betaald of het wordt aangepast op je Billink account. 
Hoe kan ik ruilen?

Je kunt bij ons ruilen door je retour aan te melden bij het retourportaal. Hier kun je kiezen voor de optie ruilen. Dan schrijf je op de pakbon welk item je wilt ruilen en duidelijk erbij zetten welke maat je ervoor terug wilt. Indien je retour dan terug is bij ons, zullen wij kijken of het item nog op voorraad is. Zo ja, sturen wij de andere maat kosteloos terug naar je op. Zo nee, zullen we je ruiling als een retour verwerken en ontvang jij je geld terug of wordt dit aangepast in je Billink account.

Kan ik sale retourneren?

Yes, je mag de sale ook bij ons retourneren. Je ontvangt dan je geld terug of het wordt aangepast in je Billink account.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van jouw pakketje.
  • De artikelen dienen ongedragen te zijn incl. prijskaart en in de originele verpakking.
  • De artikelen dienen geen sporen te bevatten van bijvoorbeeld make-up, zweet, parfum of rook. 
  • Accessoires zoals oorbellen, panty's, hoeden en mutsen kunnen niet geretourneerd worden. 
  • Badkleding is uitgesloten van retourname i.v.m. hygiënische redenen.
  • Wij accepteren alleen retouren die binnen de retourtermijn van 14 dagen bij ons binnen komen.
  • Let op: voeg altijd de pakbon toe aan je retour.

Wij doen ons uiterste best om de retouren binnen 5 werkdagen te verwerken. Wanneer jouw retour is verwerkt ontvang je hierover direct een e-mail. Je ontvangt hierbij een automatische terugbetaling op de rekening waarmee jij hebt betaald of je Billink factuur wordt aangepast.

Wat zijn de retourkosten?

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

  • De retourkosten binnen Nederland zijn €7,07 
  • De retourkosten vanuit Belgie zijn €9,40
Ik ben mijn pakbon kwijt, wat moet ik nu doen?

Dit kan natuurlijk gebeuren en is geen probleem! Print de bestelbevestiging van je bestelling uit en voeg deze toe bij je retour! Op deze manier weten wij van wie de retour afkomt. 

Kan ik meerdere bestellingen in één retour terug sturen?

Dit kan zeker! Je kunt meerdere bestellingen samenvoegen in één retour. Het is dan belangrijk dat je beide pakbonnen toevoegt, zodat we weten wat er retour komt van welke bestelling.

Hoe kom ik bij het retourportaal?

Je kunt via deze link naar ons retourportaal: https://winkeltjevanlynn.returnista.com/

Verzenden
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen of annuleren?

Dat ligt er een beetje aan hoe ver het pakket al in het proces zit. Indien het al klaar ligt om verzonden te worden of al verzonden is, kunnen wij helaas niks meer doen. Is dit niet het geval? Dan mag je contact met ons opnemen via [email protected] en kijken wij wat we voor je kunnen betekenen.

Hoe lang duurt de verzending?

Wij verzenden jouw pakketje binnen 1-2 werkdagen (ma-vr)! 

Wat zijn de verzendkosten?
  • De kosten voor verzending in Nederland zijn €5,99 en zijn gratis bij een order vanaf €75!
  • De kosten voor verzending in België zijn €6,99 en zijn gratis bij een order vanaf €75!
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen?

Zodra jouw order binnen is gekomen ontvang jij van ons een bestelbevestiging. Heb jij deze niet ontvangen? Dan is er een grote kans dat de bestelling niet goed is doorgekomen. Check voor de zekerheid je spambox en bekijk of je je e-mailadres wel goed hebt ingevuld! Alsnog niks binnen? Neem dan contact op met ons via [email protected]

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij jouw pakketje hebben ingepakt, ontvang jij van ons een verzendbevestiging. Daarna wordt jouw pakketje opgehaald door GLS en gescand. Hierover ontvang je een mailtje van GLS met daarin een track&trace code. Door middel van deze code kun jij je bestelling volgen. 

Kan ik mijn pakketje ook gratis komen ophalen in Deventer?

Dat kan! Woon jij in de buurt en wil je het pakketje gratis komen ophalen? Kies dan voor de verzendmethode 'ophalen in de winkel' en jij ontvangt een mailtje wanneer jouw pakket klaar gemaakt is! 

Betalen
Nemen jullie cadeaubonnen aan?

Wij nemen alleen onze eigen giftcards aan, het is helaas niet mogelijk om bij ons te betalen met een fashioncheque of VVV-bon.

Op welke manieren kan ik betalen?

Billink
Achteraf betalen met de betaalmethode van Billink: eenvoudig en veilig. Ontvang eerst je bestelling en betaal binnen 14 dagen de factuur.

iDeal
Hiermee kun je betalen als je toegang hebt tot internetbankieren bij de Rabobank, ING, ABN AMRO, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank of de Friesland Bank. Gemakkelijk en veilig in je eigen vertrouwde bankomgeving!

Bancontant
Voor onze Belgische klanten is Bancontant een uitkomst! Met Bancontant kun je veilig en gemakkelijk betalen en wordt het pakket gelijk opgestuurd wanneer het geld is ontvangen. 

Hoe gebruik ik een kortingscode?

Is er een actieve kortingscode? Op de pagina van jouw winkelmandje kun je de kortingscode invullen om de korting toe te passen. Voer de kortingscode in bij ‘Kortingscode’ en klik daarna op ‘Toepassen’. 

Ruilen
Hoe kan ik ruilen?

Op dit moment zijn wij nog bezig met het creëren van een ruilsysteem. Voor nu kun je dus je ruiling aanmelden via het retourportaal en dan op de pakbon aangeven dat je het item niet wenst te retourneren, maar wilt ruilen voor een andere maat. Indien wij het item dan op voorraad hebben, zullen wij de nieuwe maat kosteloos terugzenden. Is de maat niet op voorraad? Dan behandelen wij je ruiling als een retour en ontvang je je geld terug of wordt dit aangepast in je Billink account.

Kan ik een item ruilen voor een ander artikel?

Nee helaas is dit niet mogelijk. Je kunt dan het beste je huidige bestelling retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen voor de nieuwe items.

Kan ik mijn online bestelling ruilen in de winkel?

Ja, dit kan alleen als je de items ruilt voor een andere maat. Niet als je compleet andere items mee wilt nemen. Dan wordt je bestelling als een retour behandeld en kun je de nieuwe items in de winkel aanschaffen.

Pre-order
Wat is een pre-order?

Een pre-order item is op het moment van bestellen niet op voorraad. Wij hebben deze besteld bij de leverancier en zullen aangeven bij het product wanneer wij deze ongeveer verwachten. Let op: deze datum is een schatting dus dit kan altijd afwijken. Heb je meerdere items in je bestelling? Dan wordt je gehele bestelling pas verzonden als de pre-order binnen is. 

Ik kan mijn pre-order niet aanmelden bij het retourportaal, wat kan ik doen?

Helaas werkt ons retourportaal niet mee met pre-orders. Hij geeft dan aan dat je buiten het termijn valt, ook al is dit niet. zo. Indien dit het geval is, mag je je retour zelf via de post naar ons sturen. Het is dan belangrijk dat je de pakbon toevoegt aan je retour zodat wij weten dat het jouw bestelling is.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pre-order ontvang?

Als het goed is staat er, op het moment van bestellen, een verwachte leverdatum bij het product. Deze datum is een schatting die wij binnen hebben gekregen van onze leverancier. Het kan dus altijd zijn dat deze datum uitloopt. Zodra de pre-order items binnenkomen, zullen wij deze zo snel mogelijk verzenden.

Billink
Wat is Billink precies?

Billink is een betaalsysteem waarmee je achteraf kunt betalen. Je ontvangt eerst je pakketje en hoeft dan pas na 14 dagen te betalen. Op deze manier kun je dus eerst besluiten of je de kleding wilt houden voordat je betaald.

Mijn Billink factuur klopt niet, wat kan ik doen?

Heb je iets bij ons geretourneerd maar is dit nog niet aangepast in je Billink account? Dan mag je contact met ons opnemen via [email protected] en kijken we samen naar een oplossing.

Klachten
Iets in mijn bestelling is kapot aangekomen, wat kan ik doen?

Indien je iets kapot hebt ontvangen, maak hier direct een foto van en meld deze klacht bij ons via de mail: [email protected]. Het is belangrijk om dit binnen 3 dagen na ontvangst te doen, omdat het voor ons anders lastig is te achterhalen waar de schade is ontstaan. Laat ook kaartjes aan producten zitten en ga het niet dragen voordat wij een passende oplossing hebben geboden.

Iets in mijn bestelling heeft een vlek, wat kan ik doen?

Indien je een item met vlekken hebt ontvangen, maak hier direct een foto van en meld deze klacht bij ons via de mail: [email protected]. Het is belangrijk om dit binnen 3 dagen na ontvangst te doen, omdat het voor ons anders lastig is te achterhalen waar de vlek is ontstaan. Wij zullen dan een passende oplossing aanbieden.

Mijn item is na dragen kapot gegaan, wat kan ik doen?

Heb jij een klacht over één van onze artikelen? Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing. We willen je vragen om contact op te nemen met de klantenservice via [email protected]. Vergeet hierbij niet je ordernummer en eventueel foto's toe te voegen. Nadat de afspraak is gemaakt om iets terug te sturen, dient dit binnen 14 dagen bij ons retour te zijn. Helaas kunnen wij hierna je klacht niet meer in behandeling nemen.

Mijn bestelling is incompleet aangekomen, wat kan ik doen?

Indien je bestelling niet compleet is aangekomen, meld je deze klacht bij ons via de mail: [email protected]. Het is belangrijk om dit binnen 3 dagen na ontvangst te doen, omdat het voor ons anders lastig is een onderzoek te starten. Voeg in je mail een foto van je pakbon toe en van de items die je hebt ontvangen. We zoeken dan naar een passende oplossing.

Overige klachten?

Heb jij een andere klacht? Je kunt ons altijd mailen op [email protected] en dan zullen wij er zo snel mogelijk op terugkomen.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!